Saturday, December 3, 2011

siapa terer, sila jawab!

pat pat siku lipat, siapa terer jawab cepat. buah cempedak dalam perahu. ewah ewah jangan pura-pura buat tak tahu. gunung daik bercabang tiga, silalah jawab soalannya senang je. anak ayam ke pasar malam, tak tahu jawab, dok diam.

soalannya begini..


bayangkan kalau kereta boleh terbang..
kalau kita nak bawak kereta, kita kena ambik lesen apa?
lesen kereta or lesen penerbangan?


haa. kan abang dah cakap, senang je. pergi ke kedai membeli lebai, okbaiii.


silalah jawab.. weeee~

9 comments:

El said...

kalau tak silap aku kena amik lesen pasar malam...haha

semutsengal said...

lesen terbang.?

kalau salah, aku malas kawan kau.

Raden said...

eh..abang da sewel ke

si robot comel said...

tanya harry potter dia lebih tahu,haha

Aqiim said...

el

apakejadah nak kena ambik lesen psar malam pulak? haha

Aqiim said...

semutsengal



err.. ok lesen penerbangan.. tapi lesen kereta mcam mana?
hahaha

Aqiim said...

raden


ehh tak lah..
sewel apanya dik..
abang elok je nie.. hik hik

Aqiim said...

madi


harry potter setakat terbang guna pnyapu x pyah nk bngga sgtlah..
hahaha

wani brahim said...

hahaha..lesen airbus la tu..keta dgn bus kan satu jenis hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...