Saturday, December 17, 2011

Abang El ada questionnaire ni

Selama ni assignment questionnaire and presentation BI tak berhenti membelenggu aku ni yang tak habis-habis kena aim dengan lecturer BI. But now aku rasa lega sebab semua dah submit and present. So kali ni aku pulak nak bagi questionnaire kat korang. Ha ha. Cuak la tu. Jangan lari masuk toilet. Meh sini jawab questionnaire aku dulu.


1. Umur?

a) Warga emas
b) Setahun jagung
c) Baru baligh
d) Baru lahir


2. Makanan kegemaran?

a) Chicken chop
b) Chicken run
c) Chicken dance
d) Chicken pox


3. Aktiviti masa lapang?

a) Korek hidung.
b) Korek hidung kawan.
c) Kira bulu kaki mamak roti canai.
d) Kikis jerawat.


4. Status?

a) Saya rasa bosan hari ini.
b) Bujang.
c) Janda.
d) Duda.


5. Filem kegemaran?

a) 2 Alam.
b) Ong Bak Rindu.
c) Ombak rindu.
d) Gerak Khas The Movie.



6. Pelakon kegemaran?

a) Shah Rukh Khan.
b) Aaron Aziz.
c) Amirul Aqiim.
d) Rajnikanth




7. Cita-cita?

a) Penjaga pintu rumah hantu kat fun fair.
b) Hantu rumah hantu kat fun fair.
c) Hantu betul-betul.
d) Hantu tak betul tapi bukan kat fun fair, kat tempat lain.



8. Pandangan tentang politik?

a) Saya bantah!
b) Ayah saya undi UMNO.
c) Ayah saya undi PAS.
d) Mak saya undi Hazama. Kao timmmmm!



9. Abang El hensem tak?

a) Hensem
b) Hensem
c) Hensem
d) Hensem



10. Prinsip hidup?

a) Awek biar seribu. Kawan takde pun takpe.
b) Muka biar hodoh. Duit biar banyak.
c) Makan biar kenyang.
d) Hidup biar sekali. Mati pun biar sekali.






Sila bagi jawapan questionnaire kat komen bawah ni ok? Cepat sikit, abang nak hantar result ni kat pusat penyelidikan cawangan kat Dublin, German. Ala, dekat je dengan rumah pasangan pengantin gay Aliff Alfian dengan Jonathan Mukecembabhi tu.
Ok chow.

5 comments:

common said...

1.d)baru lahir
2.c)chicken dance
3.d)kikis jerawat
4.a)saya bosan hari ini
5.b)ong bak rindu
6.b)aaron aziz
7.b)hantu rumah hantu kat fun fair
8.e)saya undi KIM HYUN JOONG
9.e)tak ade rupe langsung
10.f)hidup dan mati ketentuan Ilahi (#mataberair)

amrlaqm said...

1. setahun jagung
2. chicken chop
3. kikis jerawat
4. bujang
5. 2 alam
6. apasal ada nama aku?! grrr =..=
7. hantu rumah hantu kat funfair
8. saya bantah
9. maaf, masa tgah bca soalan nie, tetiba laptop aku terpadam, pastu bila bukak, soalannya x berapa jelas, aku tnggu lama tapi tetap x nmpak so malas nak jwab.
10. muka biar hodoh,duit biar banyak.

Unknown said...

orang sebelah jawab D semua. dia pandai matematik,so saya tiru dia jalah bang...

El said...

nub said:


orang sebelah jawab D semua. dia pandai matematik,so saya tiru dia jalah bang...

Unknown said...

1. c
2. a
3. d
4. a
5. c
6. b
7. d
8. a
9. -
10.d

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...