Saturday, December 24, 2011

kisah seorang makcik dan seorang pemuda kacak



Pada suatu hari, seorang Makcik telah menyewakan salah satu biliknya untuk seorang penyelidik yang ingin membuat kajian di kampung tersebut. 
Malam itu, sewaktu penyelidik tu nak mandi, maklum lah bilik air kampung, dindingnya papan aje, tu pun ada lubang-lubang sikit.
Dah tu, pemuda tu pulak muda lagi, kacak pulak tu.
Makcik tu pun "semacam" lah. dia pun nak pergi mengendap pemuda tu mandi.
Kali pertama mengendap, makcik tu kantoi.
Kali kedua pun kantoi lagi.
Kali ketiga, pemuda tu naik bengang dan bagi warning..
"Kalau makcik ngendap saya sekali lagi...saya rogol makcik!!!"
Kemudian..makcik tu keluarkan jari kelingking dan berkata... 


" JANJI TAU..!!".


janji tau, makcik tunggu.. hik hik



#dirembat dari facebook 

6 comments:

El said...

aku pernah baca cerita ni, tapi yang aku baca, pondan mengintai lelaki mandi kat air terjun...

haa kantoi copy. haha

Aqiim said...

hahaha memang lah aku copy benda nie..
kat pesbuk..

tapi....
aku x terbaca pulak versi pondan..
haish kau nie x abis2 dgn pondan..

hahaha

cik ungu said...

pernah baca jugak cerita ni.
tapi i takde fesbuk.

camne tu?


kem salam hero cite ni eh.

Aqiim said...

hero cite nie minat kat makcik je..
u makcik ke?
haha

♥nurulizzatie♥ said...

haha. kemain lagi makcik tuh.

Aqiim said...

izzatie


tau takpe..
hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...