Thursday, December 1, 2011

Segmen : Abang Tanya Adik Jawab

hai. bertemu lagi kita dalam segmen Abang Tanya Adik Jawab. okeh soalan yang sebelum nie, tak ramai yang dapat jawab. hurm. tu lah kan, nampak macam senang. tapi sebenarnya susah kan? kan?

okeh kali nie abang nak tanya lagi. tapi sebelum tu, abang sebenarnya tak kisah kalau tak ramai orang yang nak jawab soalan abang. pedulik hape. janji abang dah update blog nie. tak update kang, brade EL tu banyak tanya pulokk. HAHA

soalan untuk hari nie,


kenapa bila kita kita baca perkataan 'boooooo'  ,  bunyinya mesti 'buuuuuu'..
kenapa?
kenapa tak bo?
kenapa bunyinya mesti bu?


tu jelah abang nak tanya. eh faham tak nie? kalau tak faham, errr.. lantaklah. abang pedulik hape. HOHOHO. okbaiii.


8 comments:

cik bulan said...

sebab org tu xreti tulih..:D

El said...

HAHAHA.
aku aku pun terpikir kenapa orang tak panggil gol tu gul...

Aqiim said...

kalau sbut gul kang mcam manja sgt pulak bunyinya..
gulllllllll
hahaha mcam harem -,-

EZAN IDMA said...

knape ek

Aqiim said...

errr...
org tnya dia, dia tnya org balik pulakk~
pftttt -,-

Diana said...

kenapa3?

Aqiim said...

aiseh nie lagi sorang~ -,-

~pP_guSi~ said...

sbb pronunciation dia dah mcm tu..?
peraturan sebutan dah mmbuatkan kita ikuuut jak..

>> budak skema jwb..
hohoho...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...