Wednesday, December 7, 2011

Mari kenali mangkuk hayun ini.





My Photo
 Amirul Aqiim

Tengok gambar pun dah tau mamat ni suka tido. Even sambil tulis blog pun dia boleh tido. Bawa motor sambil tido tu dah perkara biasa. Tapi dia bukan sembarangan manusia. Disamping mempunyai chakura yang kuat, dia juga mampu merepek secara consistent dari hari ke hari hingga dah takde hari lagi. Tak faham? Ah tak kisahlah, yang penting dia ni seorang yang sengal tahap gaban, diminati ramai wanita and thats why dia berada di sini. Dia meminati Yuna dan kawannya Hana Tajima. Dia tak faham-faham ke Yuna ajak dia dating tu semata-mata untuk tanya pasal aku je? Hish kau ni Aqiim.













My PhotoCik Ungu

Blog dia pernah dapat ranking no satu dalam acara Lumba Blog Berpagar and ranking nombor satu dalam senarai blog favourite aku. Ye, aku tau dia nampak comel tapi jangan tenung lama-lama. Nanti kalau korang kena santau jangan panggil aku. Selain memiki ladang ternakan platipus di Australia, dia juga memiliki idea yang true untuk menganjing semua manusia dalam muka bumi ini dengan cara yang sempoi. Oh, ye. Nama glemer dia Mulan Jameelah. Waddehel punya nama man...









Niki RazaliNiki Razali

The only blogger yang aku kenal kat blog ni yang mempunyai pesawat ringan Airbus di belakang rumahnya dengan logo Liverpool di ekor Airbus tu. Hell yeah. Dia fan Liverpool, aku pun fan Liverpool. Dia loser, aku pun loser (tapi dia loser lagi lah). Dia suka merepek, aku pun suka merepek. Cuma yang beza antara kami is that, kat belakang rumah dia ada sebuah mesin jahit antik yang boleh bertukar jadi mangkuk perek bercorak bunga ros. Tapi kat bilik aku ada mangkuk megi yang boleh bertukar jadi keropok Mr Potato. Atau lebih tepatnya, dia perempuan and aku lelaki. Kalau tak faham metafora aku jangan salahkan aku. Pengetahuan sastera korang tu perlu dipertajamkan lagi.












Peah Glemer.

Peah Glemer tak pernah letak gambar sendiri dalam blog, atau aku je tak pernah perasan. So, aku cuba google Peah and gambar ni yang aku dapat. Tak sangka Peah ni sebenarnya....well..sebiji roti bun berbijan. Walaupun begitu, dia dan Aqiim mempunyai satu chemical equation yang termendap dalam proses electrolysis, atau dalam bahasa tak intelektual, dia dan Aqiim mempunyai satu persamaan dalam pengarutan walaupun tidak sesengal seperti Aqiim. Dia jarang menulis kat sini sebab ada masalah kesihatan. Tapi bila dia dah start tulis kat sini, lu orang tak boleh kata apa kecuali komen bertubi-tubi. Blog dia pun memang best dibaca especially bila ada point yang bernas yang dikatakan. Kalau baca blog dia korang boleh enjoy sambil makan twisties and minum Pepsi yang dikatakan ada virus HIV tu.

Oh ye, sambil baca blog dia, harus diingatkan, TOLONG JANGAN MAKAN ROTI BUN. Hahaha.
Ok tak lawak.






 El

Ini aku. Pemalas dan loser. Itu saja yang perlu korang tahu.



p/s: Aku rasa blog ni perlukan dua tiga orang lagi especially lelaki. Ah, mana ada orang yang nak pun. Touching la camni...



5 comments:

nine said...

terima kasih sebab letak bun berbijan hahhahaaa

El said...

muahahaha. rasa durjana pulak diri ini

cik ungu said...

aku tak tau pulak aku kaya nak mampp.

australia heh?


boleh lebih berlagak dr biasa.

Anonymous said...

omg! omg!
aku rse sperti dicabul.

jgn tepek gambarku..
tkot nnt bersepah org nk knal pulak kan..

hahaha!

amrlaqm said...

chakura tu binatang apa woii?!
HAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...