Monday, December 19, 2011

Anak Zirafah yang mati dilanggar basikal Pixie

Ok terus terang cakap, apa yang aku nak cakap ni langsung takde kaitan dengan tajuk kat atas. Aku cuma nak bagitau yang minggu ni aku takde masa sangat nak buka blog ni. Blog aku dan jugak blog mangkuk tingkat berhayun ni. Sorry aku tak dapat nak balas-balas komen and maki orang yang buat palat kat shoutbox. And takleh join merapu dalam minggu ni. Bukan nak perasan busy la, tapi memang skang tengah busy gile kejar dateline. Aku busy dengan assignment, test and project yang berjota-jota serta technical drawing bergulung-gulung belum siap. Haa nampak tak kebusyan aku macam CEO dalam drama Melayu?



Bukan aku punya


So itu saje nak cakap. For other authors, teruskan berkarya. To readers, teruskan membaca. And to haters, masuk kiri belok kanan jalan terus masuk simpang kiri nampak signboard Tanah Perkuburan, masuk and tanam diri sendiri dalam kubur tu.



OK chow.

17 comments:

cik ungu said...

minggu depan final.

dem.


isi kandungan pun belum study lagi ni, acane?

Mochalover said...

ape kepelik tajuk dgn post nim, ? -,-

iAmCekbolat said...

lol~ pelik

El said...

cik ungu: kalau dah last minute biasanya orang study kata-kata pengarang je


cik jiehah: sila baca post dengan tajuk tu asing2. baru tak rasa pelik



cekbolat: sape pelik? kamu? tau dahh

amrlaqm said...

pondan & blog mangkuk memang x dpat dipisahkan..

HAHAHAHA

El said...

apahal pelik sangat dengan ayat kau ni Aqiim? menakutkan pulak....ni yg rasa nak tukar tajuk ni

amrlaqm said...

ehhh apasal tukar tajuk pulak nie?
hahaha


bukan apa..

peah pernah buat entri pasal pondan..
kau pun pernah buat pasal tandas pondan..
nie kau buat tajuk pondan gi makan jauh2 pulak..


tu yg aku kata pondan & blog mngkuk mmg xdpat dipisahkan tu..

hahaha

Widi Dede said...

turut berduka... :)

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

cik ungu said...

eh,petang tadi macam tajuk lain?

gila publisiti betul ni.

El said...

tajuk terpaksa tukar sebab takut orang salah faham. hahaha

Saddila said...

haha terbaik ayat untuk the haters tu :))

El said...

saddila ni hater kan? haha

amrlaqm said...

dia terasa lah tu..
kahkahkahkah tak boleh blah ayat kau el..

Saddila said...

rasa nak lempang orang laju-laju la sekarang ni -_-'

El said...

haha. lempang slow-slow dah la. laju-laju kang tangan saddila yang sakit.

Saddila said...

huiyoo saddila dia panggil .
abg aqiim , dia panggil dila ,saddila la . ehhh okbai !!bai ! bai ! bai!

*tak tahu kenapa ada kat page ni lagi
hai abg el . kahkahkah :)

El said...

dah tu nak suruh panggil apa? jennifer? katherine? aminah?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...