Wednesday, December 7, 2011

Aku bukan roti bun la El

Assalamualaikum.

Aku tak tahu yang aku ni roti bun berbijan sebab selama ni aku jarang melantak bijan walaupun muka aku besar macam bun. Okaylah, aku tunjuk muka aku, sebab aku rasa sedih bila gambar aku jek El bubuh muka aku jadi bun berbijan walaupun rasanya sedap sesedap suara aku, ehh.

Oh ya, aku dah sihat, dan bolehlah aku merapu kembali (tu pun kalau ada idea) kuikuikui. Sorry sebab dah lama tak masuk campur geng mangkuk hayun ni, tak sombong, cuma ada masalah peribadi. Sayang korang!

Hidung kembang itu
cool tahu?

6 comments:

El said...

ok tapi aku rasa roti bijan tu pun comel jugak apa?? :D

Aqiim said...

wewwwiiiitttt!

Niki Razali said...

hahaha.
el, da boleh la tu tukar gmabor si peah ni..

c'axoera said...

hahahaha roti boom pun best jugak :D

http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/www-11-wild-captured.html

vampire's lovex said...

apesal sebut bijan2 ..bun2 ni...lapar ni lapar !!!


mana tuan blog?? nak makan...!! hahaha

konde said...

alhamdulillah dah sehat :)

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM100, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...