Thursday, December 22, 2011

Aku pemenang wehh

Aku tengah sibuk makan beger Marrybrown yang agak sedap, sambil main game chuzzle deluxe di saat adik-adik aku tengah sibuk tengok cerita "biar mimpi sampai ke bintang" dan aku rasa cerita tu berkisarkan tentang biar mimpi sampai ke air liur basi sebab aku sikit pun tak teringin nak tengok cerita cam tu, ewah panjang pulak bebel.

Tetiba aku dapat mesej.

Tahniah, simkad anda telah meraih hadiah percuma RM19,000.00 dari SHELL HELIX, sila call di talian 0178949116.

Derm! Derm! Gua menang la siot! Tapi buat aku terfikir, pernah ke aku join peraduan Shell? Selama ni aku isi Petronas je. Adakah mereka join bersama untuk beri hadiah sembilan belas ribu dekat aku? Hihi benci tauuu awak ni Shell, syukeww tipu titewwww :((

Bluek!

p/s : Nasiblah aku tak bangang macam sepupu aku. Dia pernah kena tipu, siap bagi nombor akaun dan nak pergi tuntut doploh empat ribu kat Shell. HAHAHAHAH!


7 comments:

iAmCekbolat said...

cekbolat pun lyan citer tuh !nguaaahahaha..

eh? menang? haha. sindiket penipuan..

Saddila said...

siapa percaya dia mangkuk :))

El said...

aku biasa dapat sms dari power root kata aku menang bla-bla-bla.


aku reply balik:

Pergi mampos.

amrlaqm said...

cerita biar mimpi smpai ke bintang tu best lah woii!
aku tgk smpai habis..
sweet gileww~
awwwww

cik ungu said...

aku call nombor tu.
pastu tuan nombor tu ajak aku kawin.


best tak penipuan aku?

Nalisa Syahira said...

kayo weh kayo , kayo lah sgt . huahuahua

Anonymous said...

haaha.. senang btul nak kaya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...