Friday, December 9, 2011

Facebook, twitter and blog

Facebook: Aku kaler biru putih

Twitter: Aku punya colour default biru putih.

BlogAku macam-macam kaler ada.



Blog menang.





Facebook: Aku ada budak seksi

Twitter: Aku ada Maria Ozawa.

Blog: Aku ada budak hilang dara pastu cerita kat semua orang.



Blog menang.





Facebook: Aku berita budak putus kepala, eksiden darah memancut, etc.

Twitter: Aku ada berita pasal BN kalah semua kerusi di parlimen.

Blog: Semua yang kau ada tu datang dari aku tau?



Blog menang.




Facebook: Awek sekolah post status marah pompuan gedik sebab curi pakwe dia.

Twitter: Fasha Sandha gaduh dengan Nora Danish pasal Jejai.

Blog: Blogger kutuk semua orang kat atas ni.



Blog menang.




Facebook: Video 18SX

Twitter: #fuckyourownmum

Blog: Pelajar IPTA Panas!!



Blog menang.




So sekarang korang bukak facebook and twitter 18 jam?

 

1 comment:

amrlaqm said...

ah kau cakap lah apa pun, aku tetap nak online fb slalu~
weeeeeeeee~
HAHAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...