Sunday, January 1, 2012

Aqiim cabar aku lukis sendiri? Nah hambik...

Ini lukisan Amirul Aqiim menunjukkan semua author Mangkuk Tingkat Berhayun. 



Aku dan Niki tak berpuas hati dengan lukisan ni sebab kami nampak tak realistik. Tak cukup cool, tak ekstrem dan tak cukup megah untuk ditunjukkan pada anak cucu nanti. Lukisan dia tak sama dengan muka kami sebenar. Oleh itu, Aqiim mencabar aku lukis sendiri kalau tak puas hati. 


Aku seorang lelaki keturunan Hang Tuah dan saudara rapat Hang Li Po, yang pantang dicabar. So, ini dia lukisan aku:









Sama tak? Sama tak? Sape kata tak sama dia gila. Haha

  
  

13 comments:

Aqiim said...

-_______-"


apa2 pun, aku harap niki berpuas hati dengan wajahnya yg comel itu~~
*tgn kebahu mata keatas

ipa faiza~ said...

cik ungu paling comel. hahaha

El said...

aqiim: aku pasti beliau akan berbangga

ipa: eh cuba tengok betul2...bukan aku ke?

cik ungu said...

hey heyy

apsal aku oegang pistol pulakk.
nampak sgt dengki.



jaga korang.
tunggu lukisan aku paling realistik

El said...

aku sedia menunggu

Aqiim said...

ok cik ungu pun nak mnunjukkan bakat dalam lukisan~
sama2 lah kita nantikan kemunculannya~

Niki Razali said...

wei, apsal aku lidi camtuh?

El said...

aku mlas doh. takpe, abaikan badan, tengok rupa sudah cukup. haha

syafiqakarim said...

haha ni pedajal nama nya

Caythrine Amanda said...

Hahaha np dgn si peah tu...somel wooo..

El said...

fiqa: bukan pedajal. ini realiti. haha

El said...

cat: somel tu maknanya macam somalia kan?

Saddila said...

ehh kenapa el sorang je yang nampak perfect ?? haha abg aqim , muka hang , pengsan -__-'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...