Sunday, January 29, 2012

Baucer buku 1Malaysia

Dengan ini, kami akan agihkan baucer buku berjumlah RM200
supaya mengurangkan beban perbelanjaan pelajar
untuk membeli buku rujukan.


Apa yang kerajaan suruh kita beli:

Buku Rujukan



Alat tulis 





Apa yang sebenarnya student beli:

Novel





Komik Anime




Speaker




Beg laptop





Teddy bear



Tukar dengan cash
































Apa kejadahnya semua ini??
   
        

12 comments:

AzwanRamli said...

wakakaka......bab novel tu gua trase....

El said...

bab speaker tu gua sendiri yang terasa

justin lover said...

kat mana yg blh beli speaker n tedy bear tu?? haha^^

Aqiim said...

ok ini kelakar!
kahkahkahkahkahkah!




en. najib, saya beli novel dgan menggunakan baucer..
terima kasih..
hihihihi

El said...

justin: kat popular hado

El said...

aqiim: datok najib geleng kepala dengan korangs-korangs ni. haha

Niki Razali said...

aku punya baucer baik punya tak tersentuh lg.. jd aku tak terasa ngn entry ni.. hahaha!

ni lah contoh warganegara yg baik!

Peah Glemer said...

aku baru rancang nak beli lawak kampus... T___T

El said...

niki: kau bukan warganegara baik. kau manusia yang tak menghargai. haha

El said...

lawak kampus bukan ke dah basi? haha

abdol said...

haha..lu terbaik

Peah Glemer said...

banyak lagi siri aku tak beli, kahkah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...