Monday, January 23, 2012

Kadang-kadang Kita Lupa

Nak ucapkan terima kasih

Atas semua hal yang di berikan.

Walaupun kadang-kadang nampak remeh.. Tapi tetap juga membantu..

Terima kasih untuk baucar buku RM200. Aku harap boleh tukar dapat cash. Barulah seronok nak berjimba. Tapi, tak mungkin.

Juga terima kasih untuk BR1M.

Kadang-kadang mereka ni baik. Hal-hal yang lain aku tak nak sentuh.

Terima Kasih! Dan kamu-kamu yang dibantu tu, jangan lah ego sangat nak berterima kasih.



# Selamat Tahun Baru Cina kepada Jacki Chan, Andy Lau, Jet Li serta semua kaum cina yang menyambut perayaan ni dari belog mangkuk.

6 comments:

Roy Boroy said...

terima kasih UMNO!

hohohoho~

si ngokngek said...

happy holiday

Original CikTeddy said...

saudara jackie chan dtg ni..trime kaseh wish.muahaha ^_^

El-Janna said...

hueh989 aku xdpot pun baucer buku tu:(

Tasha said...

org buat baik,terima jela...

dia ikhlas ke tak tu antara dia dgn Allah.hehe

alhamdulillah,dpt jugak beli buku & alat tulis dgn duet tu..

nasha sanza said...

untunglah..tak dapat pun..=(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...