Wednesday, January 18, 2012

Idea itu umpama si ikan bilis

Biasanya bila aku start menulis kat blog mangkuk ni aku tak pernah ada idea yang aku dah set nak tulis. Biasanya aku akan just click new post, tulis introduction macam ni and then start merepek, and the idea masuk berduyun-duyun umpama ikan bilis yang dikejar jerung lalu masuk ke pukat tunda dan ditarik oleh nelayan dan dikeringkan menjadi ikan bilis. Kenapa lah time exam tak macam ni? Tak payah study apa-apa, time exam start tulis sikit dah ada idea macam mana nak buat. Tapi lately aku agak payah sikit nak dapat idea menulis especially bila aku betul-betul takde apa yang nak dibincangkan.


Ok introduction dah panjang lebar tapi idea still tak mau keluar. So macam mana? Nak aku sambung cerita isu pasal Ultraman?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...