Tuesday, January 31, 2012

ucapan untuk El, Cik ungu, Niki, Peah, Abdol dan semua pembaca yang disayangi.


Ohoii. Maaf gua dah lama tak update kat sini. Gua sibuk. Ah, bosanlah asyik bagi alasan yang sama je kan? Ok, gua bagi alasan lain. Gua dah lama tak update sebab gua bizi. Hei, tak payah nak buat muka pelik. Sibuk dengan bizi kan tak sama? Ah sudahlah, gua tau intro macam nie sememangnya dalam kategori sampah.

Gua datang sini pun sebab gua ada ucapan nak bagi kat para mangkuk yang lain. Kepada El, Niki, Cik Ungu dan Peah, i mish youuu all bebeh. Come to papa come to papa. Ok, tak lawak. Cik ungu, baucer dah habis belum? El, sorii gua dah lama tak jalankan tangungjawab di sini. Niki, amboii kau dasyat sekarang ye? Bermonolog sendirian di blog perempuan macho. hihi. Peah, lu bila nak mesej gua? gua mesej tak reti nak balas. ciss. haha. Oi gua lupa lah ada lagi sorang! Abdol. Sori brader gua lupa pulak kat lu. Lu baru masuk kan? Welcome home bro welcome home. Semoga lu rajin-rajinkan diri untuk mengupdate kat blog mangkuk nie. 

Untuk para pembaca blog mangkuk ni, terima kasih gua ucapkan kerana sentiasa menyokong kami. Tanpa anda, siapalah kami untuk memintal buih yang memutih menjadi permaidani sepertimana yang tertulis dalam novel cinta oii nie apasal gua terkarok pulak kat sini nie. kahkahkah.

Gua sebenarnya ada banyak lagi nak cakap tadi tapi sekarang gua dah lupa pulak. Aiseh, nie berjangkit dengan si El lah nie. Tengah syok menaip, tiba-tiba idea lari pulak. Ok lah, gua nak sambung memasak nie. Apa, lu orang ingat gua tak reti masak ke? Eleh setakat goreng telur tu apalah sangat, sambil pejam mata aje gua boleh buat tahu? Okbaii.

4 comments:

Peah Glemer said...

haha kau ni darling, kantoi la kita dok bermesej, kahkahkah

Niki Razali said...

harus lah mengubah cara penulisan. kata dah matang khenn.. hahaha!

hah! aku pun perasan yg ko dok mesej2 peah.. adekah peah si gadis pojaan hati mu itu??

awww.. hot stori nih! haha

El said...

Eh jap. Amirul Aqiim? Sape nih? Penulis baru ke?


Hahaha

cik ungu said...

laaa hidup lagi rupanyaaaa.....

kecewa lah cemniii..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...