Tuesday, January 10, 2012

Orang nak kahwin memang cam tu eh?

Aku ada sorang kawan. Sekarang dah bertunang pun. Dia sibuk nak urus tarikh kahwin, sebab dia eksited tahap cipan nak kahwin. Siap suruh aku tentukan tarikh kahwin dia. Eh apahal aku pulak?

Boleh kata setiap masa dia update pasal ciri-ciri macam mana dia nak masa dia kahwin nanti. Aku terfikir, dia ni eksited apa sebenarnya? Tetiba mulut member aku yang agak celaka bersuara, eh kau ni tak sabar nak kahwin asal? Tak sabar nak romen?

Aku terkedu. Mak ai pompuan ni. Yang member nak kahwin tu tersipu-sipu. Alahai...

p/s : Agaknya nanti aku macam tuh ke? HAHAHAHA!

Hai tak tahulah mak!

4 comments:

El said...

cakap kat dia kawin je esok kalau tak sabar sangat. majlis2 semua boleh tangguh. haha

Peah Glemer said...

hahaha takleh, tengah study. politeknik lak tu, terbantut azam dia. haha

Roy Boroy said...

zaman sekarang nie tak payah tnggu kahwin pun boleh romen~

kehkehkeh

MiszMaryaNe said...

hahaha, amikkk,
tersipu2 tu mksdnye btl la tu,
kantoii, hehe..

=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...