Thursday, November 17, 2011

Tahukah anda?


"Mangkuk hayun itu bermakna spesis manusia mempunyai sedikit kesengalan, secebis kebangangan, namun mempunyai daya pemikiran berkualiti setaraf mangkuk Corelle, yang mana jika dihayunkan secukup rasa, akan menghasilkan impak bunyi yang dasyat, memercikkan sedikit api seolah-olah api lighter Cricket, serta berlaku pelanggaran zarah-zarah kebodohan yang berterbangan di udara dan seterusnya ke atmosfera bumi dimana sulfur dioksida mempunyai kepekatan yang agak tinggi."

sumber- Waddehellyoupedia.



Contoh mangkuk hayun: Penulis-penulis Blog Mangkuk Tingkat Berhayun.





"Walaubagaimanapun mengikut Buku Falsafah Herodotus, mangkuk yang jauh lebih extreme dari mangkuk hayun, adalah golongan mangkuk yang mempunyai kemampuan berfikir yang menyedihkan, IQ setaraf mangkuk percuma Colgate, dan selalu mngutarakan idea yang tak berakal dan haluan pemikiran spastik yang tak pernah dibuat orang. Niki Razali memanggil golongan ini sebagai golongan mangkuk jamban atau dalam bahasa sopannya mangkuk toilet.
Namun begitu, Mangkuk jamban lebih kerap digunakan kerana bunyi sebutannya yang lebih sedap dan effect yang lebih mendalam."


sumber - Arkib Negara








Contoh mangkuk jamban:









Mungkin dalam teori Dr Rozmey yang otaknya bijak gila macam hendal basikal, dengan memaparkan gambar muka beliau sendiri yang lebih hensem sikit dari cipan tu dalam website Jus Mate, beliau dapat jual produk kesihatan tu dengan laku sekali. Bagi beliau, tak perlu upah model amoi yang slim and seksi, sebab baginya, dia jauh lebih seksi dari Amber Chia. Dan dia rasa rambutnya lebih bergaya dari Kpop guys.


Waddehel man?


Now ini baru mangkuk jamban sejati.



p/s: picture ehsan dari Aidid Mu'addib, pembenci tegar MLM scammers.
  


    

1 comment:

amrlaqm said...

aku pelik lah, apasal smua orang x puas ati ngan dr rozmey nie?

kau tnggu kau tnggu..
aku akan buat entri mnyokong dr rozmey!
yeahhh
HAHAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...