Friday, February 24, 2012

Niki sudah ada twitter laa!

Atas desakan gelombang IT, kemajuan teknologi yang drastik dan permintaan industri yang tinggi, Niki Razali terpaksa berhenti melawan arus teknologi yang terlalu kuat untuk direnangi even dengan style renang kuak lentang sekalipun. So, aku dah tolong niki buatkan akaun twitter dan kini dengan bangga nya aku secara sukacita mahu mewajibkan korang, reader-reader yang siuman dan waras untuk follow twitter beliau kat sini.. 

WAJIB tau WAJIB. Bukan harus, bukan sunat muakkad. Wajib. Sebagai insentif, siapa follow twitter Niki dia akan mendapat beras basmathi 1 Malaysia sorang secupak. Oh ye. Niki Kata "I follow you, you follow me back okieee??". Ok fine aku tipu. Dia tak bagi pun aku promote sebab tak mahu orang tahu dia ni buta IT. 

Tapi peduli apa aku. Muahahaha.




Kini Niki sudah ada burung!!
Peh, gila lucah bunyinya.
   


  

1 comment:

amrlaqm said...

fuiyoooo niki dah ada burung!~
hahaha ok agak lucah bunyinya -__-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...