Wednesday, February 8, 2012

Mangkuk yang tidak dibasuh

Aku punya kawan. Kawan pengotor. Tak perlulah mention nama dan blog. Lagipun dia tahu aku salah seorang penulis blog ini.

Lepas makan dalam mangkuk, dia sepak mangkuk masuk bawah katil. Berdasarkan cerita roomate kawan aku, dia sangat terseksa dengan bau busuk tahap tapir mengawan. Eh tapir mengawan ada bau ke? Kahkahhhhhh

Sangat mangkuk beliau itu. Sebab mangkuk yang disepak itu dibiarkan berhari-hari tanpa membasuhnya. Cool. Yang si roomate nak tegur, tapi dia takut si mangkuk itu terasa, jadi dia cuma coleh sembur minyak wangi dekat bilik, dekat hidung, dekat taik hidung untuk memberi kesan wangian yang lama.

Seminggu berlalu, aku pergi bilik dia, aku jenguk bawah katil budak mangkuk itu, ya! Mangkuk itu masih disitu!



Kalau kau baca, esok kau basuh mangkuk tu, mangkuk.


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...