Saturday, November 19, 2011

laki semua sama je.. bencii!!

assalamualaikum dan selamat sejahtera. acapkali kita melihat wanita-wanita di luar sana menggunakan ayat ini. apakah keistimewaan ayat ini sehinggakan ia begitu popular untuk digunapakai oleh wanita? mengapa hal ini terjadi? mengikut kajian yang telah dilakukan oleh saya, salah seorang mangkuk dalam blog ini, wanita sering menggunakan ayat ini apabila melihat seorang lelaki berkelakuan gatal.

ehem ehem..

hello nokk! salah ke boifren kau tengok awek lain? eh biarlah. kau jangan risau nokk. mak yakin, walaupun boifren kau tengok awek lain, tapi dalam hati dia, tetap ada kau sorang je nokk. lagi satu, kau patut bersyukur tau sebab boifren kau tengok awek. kalau dia tengok lelaki lain? ha tak ke parah kau nokk?

boifren : awak, tengok laki tu, hensem kan? dah lah hensem, tough pulak tu! aww sukenyee~
awek     : errrr...  O_o


akhir kata dari saya, cintailah sungai kita. apa? tak lawak? eh ada aku kisah? nama blog nie pun mangkuk kan? so, sepatutnya setiap entri yang keluar akan dibalas dengan perkataan positif seperti, "entah apa-apa.."  dan  "tak lawak langsung.." dan sebagainya. salam sayang dari saya, brader bunga. kbai.



kau diam kau diam!

1 comment:

El said...

hahahahahahahaha. bangang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...