Saturday, April 28, 2012

Tiada apa yang lebih bangkai melainkan..

semalam mak aku beli ayam bangkai. pasal tak sembelih sampai putus leher, tu maknanya bangkai la kan? bau pun alahai... terus sedekah kat indu sebelah rumah. lantok ke dia la, makan la kau bangkai tu. (tetibe)


tapi...

tiada apa yang lebih bangkai melainkan orang yang terus komen tapi tak ada kena mengena dengan entry kita.



aku ni tak ada inspirasi pagi ke?



6 comments:

El-Janna said...

yeah. aku juga pernah jadi mcm ni

Hikaru Yui said...

kahkahkah nak promote lah tu

El said...

sejak bila sembelih ayam kena putus leher peah? setahu aku asal putus urat meri dah cukup

Aqim said...

selamat petang kawan!

langit tak selalunya cerah, hidup pula tak selalunya indah!

semoga sukses selalu ^___^

MALIN said...

el, error, aku tak tahu cam ne bleh tumbuh perkataan tak tuh. hahaa

Encik Atan said...

bli ikan jer....takpayah nk kne smblih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...