Tuesday, April 24, 2012

Happy Ending



Assalamualaikum.

Kisah ini berdasarkan kisah benar.Ceriternyer agak panjang,tapi aku dah pendekkan supaya jadik pendek.Ceriter nih agak sedih.Aku harap korang dapat bersabar.


Ceritenyer bemula disini...





Cikgu Zulhisham (bukan nama samaran) merupakan seorang guru.Yang pasti,dia bukan seorang nurse.Dia mempunyai sahabat karib yang bernama Buntat.Mereka berdua berkawan sejak kecik lagi.Reka bentuk muka Cikgu Zulhisham sangat tak menarik.Begitu jugak Buntat,sangat-sangat tak menarik.Ape yang aku nak sampaikan adelah pemegang watak utama dia tak hensem!aku ulang.Tak hensem!



Okey.Aku sambung..


Tapi,satu hari mereka bergaduh.Ini kerana bulu hidung Buntat melebihi paras lutut.Aku pun tak tau adekah Buntat seorang manusia atau alien sebab sanggup simpan bulu hidung dia tuh.Mungkin dia jadikkan m.nasir sebagai idola dia kut?mungkin jugak salah satu teknik penyamaran dia....tapi,

urm entah lah...



selepas dua jam mereka bergaduh.Akhirnyer,mereka berbaik semula.Sejak hari itu mereka hidup bahagia...

-The end-


M.Nasir ke nih?



4 comments:

cik ungu said...

sebenarnya watak utama dalam cerita yang hampir 16 mukasurat ini adalah,

bulu hidung..


...bukan.?

Encik Atan said...

nampak tak gamba m.nasir?
yg pasti bkn dia...

El said...

apa benda ni? haha. by the way, welcome to the club

Niki Razali said...

eh, encik atan ngn abg sudin ni org yg sama ke org yg lain?

yeahhh, MR. Atan. welcome.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...