Saturday, April 28, 2012

Terputusnya Cinta Kami





Aku nih seorang yang tegas,serius,gigih & laju!.Yer aku tau...aku hensem,tapi aku tak minat Neelofa...(tetibe)


Semalam aku bukak fesbuk.Tetibe Neelofa chat ngan aku.Aku malas nak layan dia.Benci!(nada ngada-ngada).Kami da putus oke?Dah putus!



Semua nih gara-gara Jalaluddin Hasan.Cinta kami terputus ditengah jalan raya.Mase tu,aku nampak Neelofa gigit telinga Jalaluddin Hassan.Jalaluddin Hasan pulak ketawe keriangan mase dia kena gigit tuh.Nampak sangat lar skandal kan...?

abis ape kejadah yang dia pergi kunyah telinga si jalal tuh!konfem skendel!

Pastu gua terus pergi dekat Neelofa dengan kemarahan yang membuak-buak.Sampai jer dekat depan dia...aku lepaskan kemarahan aku.



Aku jentik bibir dia.Pastu aku cakap."Sape jantan nih?"(standard ayat drama)."Baby jangan marah,dia adik i..." jawab Neelofa dengan muka pucat.

"Penipu!"aku bersuara lagi.

Kemudian aku berlari menutup muka sambil menagis didalam hujan dengan penuh tekun.


Sejak arituh,Neelofa asik kaco aku jer kat fesbuk....

-the end-


Jalaluddin Hasan

7 comments:

Unknown said...

Huishhh...tak bolei blah lah kau!! haha Lofa!!!!!!!!!! Akaun pesbuk awak kena hackkkkk!!!!.. bapak segala bapak fake!!!!! peace yaw...

Encik Atan said...

bhaha....bangkai..jgn ler ckp kuat2!

El said...

patutlah semalam Neelofa mintak couple dengan aku

El said...

tag tak bleh blah "Imran Ajmain main tenis kat parkson"

hahahaha

MALIN said...

perasan tahap gaban dah atan woihh

Aqim said...

aku baru bangun dari pengsan ni.

dan sekarang aku rasa macam nak pengsan lagi sekali.

pengsan.

Cik Ice said...

Sengal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...