Tuesday, March 27, 2012

Mangkuk minggu ini: Lawak yang genius dari budak sekolah.

Siapa la budak genius yang jawab soalan ni. Teringin betul aku nak ucapkan tahniah kat dia sebab tersenarai sebagai mangkuk minggu ni. Hahah. Sempoi betul jawapan exam budak ni. Entah apa mak dia bagi makan aku pun tak tahu. 





Siapa tak gelak dia peminat setia M Daud Kilau.


      

6 comments:

cik ungu said...

tapi aku tak minat em dawod kilau tuuuu..

El said...

kalau macam tu cepat gelak sekarang

ipa faiza~ said...

aku tak gelak pon.. sbb anak2 murid aku lau suruh jawab ni pon lagi merepek die leh letak.

acheeqa farhana said...

bapak datuk nenek sume kua..adoyaiii, sakit jiwa ckgu dibuatnya...hahaha

El said...

ipa: nanti ambik gambar. bagi kami ok/ haha

El said...

acheeqa: masa sekolah kau pun sama macam tu kan? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...