Thursday, March 1, 2012

Cara Menjadi Cool

Hei kau.

Dah penat menjadi orang yang tak di hiraukan? Selalu menerima jolokan Boy/Girl Next Door? Selalu menjadi posmen surat-surat dan kiriman salam tapi sekali pun tak pernah menerima apa-apa pesanan sweet dari sesiapa pun?

-Kesian nya lah kau ni. -

Ingin menjadi cool macam Niki Razali (aku lah tu)?

Ingin menjadi perhatian seperti Aaron Aziz?

Ingin kan peminat yang ramai seperti Lisa Surihani?

Senang saja.

Kau tak perlukan apa-apa pakaian melekat macam Neelofa. Mahupun kontroversi celaka macam Apek Goalie.

Kau cuma perlu beranikan diri untuk....









Tidak menaip apa-apa komen/tweet/pesbuk/sms/bbm/skype beserta dengan smiley. Ya. Smiley. Macam ni :) atau macam ni ^_^ mahupun macam ni =_='


Aku serius ni.

Ingat. Orang cool tak ber-smiley bagai. Macam aku. Eh?

2 comments:

Aqiim said...

pakaian melekat.

Niki Razali said...

maksudnya pakaian ketat saiz adik2 wahai adik aqiim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...