Sunday, August 26, 2012

Datang membawa lemang

Bismillah

Seperti yang dikatakan Cik Ungu, saya author MTYB yang masih muda, bergaya, tak banyak jerawat, tak ada lesung pipit, tapi kalau jalan depan orang tua selalu tunduk, nak mengucapkan selamat hari raya pada readers and other authors.

Ye aku tau ini dah hari raya kelapan belas ke berapa entah. But still dikira hari raya. Bak kata legend, raya tu sebulan. Tapi kalau beraya hari ke 28 29 hujung-hujung, kebarangkalian untuk dapat duit raya tersangat tipis. Boleh jadi kena halau pulak dengan tuan rumah sebab dia ingat kau datang rumah dia nak jual penapis air. Tak ke naya kau jah?


Ok, saya mewakili blog mangkuk yang tak seberapa ni, menyusun dua puluh jari, termasuk jari kaki, memohon maaf if ada post-post or ayat kami yang menyinggung secara sengaja atau tak sengaja.

Oh ye, mintak maaf juga Abam Ben sebab saya selalu kutuk abam ben. Abam tak marah kan? Tak baik marah-marah, nanti kecut pulak muscle tu. Ha ha ha ha hak tuih.


Jemput datang rumah, nanti aku hidang sirap sorang segelas.

   


   

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...